En stor kopp kaffe och lite Lifehouse.

I'm standing underneath the stars
And I wish you were here
Idag är man ledig och ska plugga, men först så blir det en stor kopp kaffe för att ladda upp! Det lär jag behöva..
Ska fortsätta med projektarbetet så all min fantasi kommer gå åt till det idag, och sen så är det lite småuppgifter som jag har kvar också. Tråkigt men nödvändigt.
Hur som helst så kommer jag och ska lämna Oliver på dagis idag och får se en bild på hans hylla då han sitter vid matbordet med hela karotten framför sig och äter direkt ur den med sleven. Det var dock då dem skulle duka bort så det var ju inte så mycket ris kvar i den, men ändå! Så gulligt kort.. Ska scanna in den så den kommer lite senare idag!
Lifehouse har blivit min drog på sistone, av personliga anledningar.. Men lyssna och njut säger jag bara!
/ LVL

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa dom är grymma ;D

2010-04-25 @ 20:24:51
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin