Och jag har världens finaste föräldrar.

åh vad ni är bäst, jag älskar er.
[KLICKA!]

Modell: Sofia och Johan [Mina föräldrar]
Foto: Jag

Och NEJ, bakgrunden är inte gjord i PS, så skillad är jag inte. Det enda jag gjort är att ändra lite i ljuset så att bakgrunden syntes lite bättre. Bilden är tagen i på ett av dem finaste platserna jag varit på, Storforsen. Helt underbart där, jag säger bara: Om ni någonsin ska se något i norra Sverige så åk dit. Så värt det.
Det jag ville säga med det här inlägget är att jag är sjukt stolt över mina föräldrar, dem är mina största idoler på denna jord och är helt underbara. Tack för att ni finns.
En av sakerna som gör att jag ser upp till dem så fruktansvärt mycket är att dem gått igenom så mycket tillsammans, de har varit tillsammans i ca 16-17 år och hunnit så mycket! Både bra och dåliga saker såklart.
Jag har aldrig i hela mitt liv på 18 år hört dem bråka på riktigt, alltså sådär så man skriker på varandra. ALDRIG.
Som sagt.. Dem är en par av världsklass.

/ LVL

Kommentarer
Postat av: pappa Johan

Tack, sådana ord värmer

2010-04-25 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin