Man mår som man förtjänar

Oliver ligger och vilar och själv sitter man aningen utslagen och pratar med Nadja och Sebbe.

sfgdsg

Hemsk bakis-bild men den bjuder jag på!

Har just sett Alice i Underlandet (Tim Burtons version), och den var bra. MEEEEEN. Aningen besviken på slutet.
Som vanligt då med andra ord, det värsta med det är att jag då inte kommer se den igen. För hatar filmer med dåligt slut!
Idag ska jag verkligen inte gör någonting, bara slöa och vara lat. Men imorgon blir det jobb, kvällspass dessutom.
Det är egentligen ganska skönt, men samtidigt så är det helt hysteriskt hemskt eftersom man gruvar sig hela dagen för att jobba. Det hinner man inte göra om man börjar typ sju.

Men nu ska jag kila, Oliver har vaknat och ligger nu och myser bredvid mig. Han är det bästa.

// LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin