Tre små minuter

Jag gillar att få jobba och sen känna att man kan ta det lugnt. Nu har jag inte skrivit här på ett tag eftersom det varit rätt mycket med flytten, jobb och livet. Idag kännder jag dock att jag verkligen kan koppla av, för imorgon jobbar jag från 6.50 till 12.50 (Med andra ord: Inte länge). Sen har jag en lång helg framför mig. Sjukt underbart.

sgfsrgfdg

Söta lillebror ska sova här inatt, han har visst redan slocknat i soffan <3
Men men. Kanske väcker han sen och frågar om han vill se Kung Fu Kid med mig :}
Har redan sett den för någon dag sen men han ville så gärna se den. Typiskt att han skulle somna bara.
Har dock inte hjärta att väcka honom än <3
Älskar dig Hampus!

//LVL

Kommentarer
Postat av: T

Var det den gången då vi pratade Skype? Om jag inte minns fel så var han hos dej en gång då vi pratade och såg film hos dej :)

2010-12-25 @ 20:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin