Balen

hgjfft
På oss som åkte i samma bil :}
sigjdoh osihgisfg skughidfh
På bilen vi åkte i! Snyggast.. Utan tvekan.
sogihodrfy
Och där är vi på kvarnänen, jag har dock tagit på mig min jacka för att inte frysa ihjäl. Vi skulle som sagt vara där i TVÅ timmar. Usch. Inte trevligt.
Men sen på Bodensia var det hur kul som helst med folk som höll tal och allt möjligt.
Maten var inte riktigt så bra som man trodde att den skulle vara, men helt ok.
Efter Bodensia (som för övrigt bara höll igång till typ.. 11, sen dog nästan allt) så drog vi iväg på en annan fest, hade jättetrevligt. Jag började bli hungrig medan alla andra som jag var med ville dra på Bränna, så vi åkte dit.
Där gjorde jag i princip ingenting eftersom det enda jag kunde tänka på var att jag var vrålhungrig.
Så jag och David drog därifrån efter att han hade druckit någon öl där också.
Då åkte vi och tog en hamburgare och lite strips och så gick vi hem efter det.
Helt sjukt.
Men kul.
/LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin