Imorgon blir det bal

Imorgon lär jag nog inte skriva något inlägg, möjligtvis på morgonen innan jag sticker till frisören klockan nio. Sen efter det ska jag nämligen hem, dra på mig kläderna jag ska ha på mig, äta lite lunch och klockan ett så har jag tid hos Parelle (för att sminka mig).
Klockan tre blir det kvarnängen och stå där i två timmar för att fotas och sådant pinsamt. Sen bär det iväg till själva balen som är på Bodensia.
SNACKA OM FULLT UPP!
Det är helt sjukt..
I alla fall så sitter jag och peppar inför imorgon nu och panikhandlade en halterneck-bh så att inte banden ska synas när jag har klänningen. Blev bra!
Men nu ska jag ta och kila, ha det bra!
/LVL

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt, härligt, hoppas ni får kul :)

2010-06-04 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin