Lägenhetskåt

Jag vill ha lägenheten nu, helt seriöst så går jag och bara längtar och längtar. Det lär bli mycket bilder då, helt klart.
Nu sitter jag i alla fall hemma, blev ingen lektion idag så skickade mina restuppgifter på lärarens mail istället, tack gode gud för teknologi!
Mycket kaffe, lite sömn och lägenhetskåt så det bara sjunger om det. Nu kommer jag väl bara sitta och glo på en massa indredning och tråka mig ett tag.
Det är jag dock värd med tanke på min tvätt-insats nyss. (Okej den var inte så otrolig, men ändå!)
Kommer nog en massa inspirationsfoton och lite texter sen. Brukar bli produktiv när jag är trött.

Sjuk tattuering! (Inte min bild)

svgdfg

/LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin