Rastlös själ

Okej, på något sätt så känner jag för att springa omrking och göra ingenting och allting på samma gång.
Känner mig otroligt rastlös och vill inte göra det jag borde göra (kopiera en massa papper till försäkringskassan, bleeeh). Det resulterar i att jag sitter här och skriver, men det fungerar väl också? Får ingenting gjort.. Men kul är det!

skghfdjg

Visst ser ni att jag har fruktansvärt mycket att göra?

Hur som helst så har jag faktiskt gjort någonting idag. Jag har varit på stan med Ida och Linus, som förövrigt är dem bästa vännerna man kan ha PUNKT.
Drog hem till honom ett tag (eller lägenheten han lånar rättare sagt) och fick prova World of Warcraft. HAHA!
Det var ju faktiskt roligt! Fast jag tvekade aldrig på det iofs.. Orkar dock inte betala för ett spel när det finns dem som är otroligt lika men istället är gratis. Score.

Så här kommer ett bra speltips för er som vill spela något som liknar WoW men inte vill betala en krona;
Dekaron!

Sök på google (som är din vän, never forget that!) så hittar ni det.. Ha det bra för nu ska jag springa och göra något vettigt!

/LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin