Snälla, nu vill jag faktiskt inte mer

Att sluta röka är inget lätt beslut, och för mig innebär det väldigt mycket.
Att bli lugnare, få tillbaka smak och luktsinnen ordentligt, spara pengar, bättre kondition (kan typ springa fyra meter sen är jag tok-anfådd), bli piggare, få fräschare hy och mun och framför allt.. Få se när mitt barn växer upp.
Jag kan ju faktiskt dö av rökningen, och även om det känns overkligt att det skulle hända just mig så är det faktiskt fakta.. Jag kan dö. Jag kan bli sjuk. Speciellt jag som har många i släkten som har haft problem med cancer.
Dock är det så att jag har kronisk leukemi i släkten som bara drabbar kvinnorna (av någon skum anledning) och om jag har den i kroppen (som jag självklart inte vet om jag har) så bryter den inte ut så länge jag nyttjar nikotin.
Men det känns som om jag vill ta den risken, få bli fri från detta jävla beroende någon gång.

vsfbgd

Så den första Juli då jag, Oliver och David flyttar till eget så ska jag sluta.
Men jag är inte ensam utan har faktiskt två underbara vänner och en underbar SAMBO (helt sjukt att han är min sambo då..) som kommer att sluta med mig.
Så jag tror på oss. Vi fixar det tillsammans!

/LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin