Studentfest = Baksmälla

Jag vet inte hur jag ska summera kvällen egentligen, eller hur jag ska summera någonting just nu.
Sitter hemma hos Måne och ser tv, dricker tonvis med vatten och cola. Allt för att huvudvärken ska släppa.
Men man mår som man förtjänar! Så är det alltid.
Har ätit bakismat på Ming Palace, med andra ord kinamat. Gott som bara den! Åt dock lite för mycket tror jag..

Alltså jag har börjat fundera, det är inte så värt att dricka sprit egentligen. Inte SUPA i alla fall, för det finns en stor skillnad på att supa och att dricka. Dricka så kan man hålla sig på en viss nivå och super man så har man överstigit den nivån för länge sedan. Man blir bara odräglig, jobbig och.. Äcklig?
Är det bara jag som tycker att fulla människor är motbjudande? Verkar som det i alla fall.

Hur som helst så orkar inte jag skriva mycket mer nu, men kanske ikväll! Och då har jag nog lite mer vettigt att skriva om..
/LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin