En kopp kaffe och någon smula kärlek tack

Alltså det är inte så att jag gick och lade mig så sent igår, men jag känner verkligen att jag vaknade på fel sida idag.
Vet inte vad det är, men sur och grinig är jag. Stackars Oliver som får stå ut med mig, hah.
Så det blir en stor kopp kaffe och lite med kärlek idag så kanske jag blir på bättre humör.
Hur som helst så var det ju inte så länge sen man såg avatar och SÅKLART var en riktig snygging med ;)
Michelle Rodriguez..


Visst är hon sjukt snygg? Och av någon anledning spelar hon alltid häftigaste rollerna.


Jaja, godmorgon på er allihopa, än så länge har jag inga planer för dagen. Men det kommer väl sen antar jag!
/LVL

Kommentarer
Postat av: alizia

jag älskar henne!

2010-05-29 @ 20:12:31
URL: http://colombianaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin