Everything I am or ever hope to be, I owe you

Ja, titeln på det här inlägget är tillägnat min kära mor. För idag är det morsdag och jag tycker att alla borde fira den med sin kära mamma. För tänk så mycket hon gjort för er. Det är en viktig dag som bör tas reda på!
Jag själv gav min mamma ett scrabookat kort och skrev en liten (okej, ganska lång) text i det om att vara mamma och hur mycket jag uppskattade henne. Hon fick ett ljus också, och på själva ljuslyktan som hör till så stod det en dikt om mammor. Så hon blev hur glad som helst och kramade mig massor. Och kramar säger man väl aldrig nej till :D
Nu tänker jag berätta något som är väldigt hemligt än så länge! Jag tänker faktiskt göra en tattuering till mina föräldrar (min mamma och min låssas pappa) där det står just; Everything I am or ever hope to be, I owe you.
För de betyder så fruktansvärt mycket för mig. Går inte att beskriva bättre än vad citatet gör.

asfdsgfd
Min mamma till vänster :] Min kusin till höger ;D

Men så är det ju så pass roligt att jag faktiskt också blev firad av mina kära pojkar (pojkvännen+min son).
Så min dag började med att jag fick hur många pussar som helst av min lilla Oliver och så fick jag veta av David att jag fått sovmorgon och klockan var närmare elva! Helt chockad blev jag, men glad såklart! För det behövdes verkligen.
Så nu när jag hunnit äta, dricka kaffe och ta en morgon cigarett är jag extra glad och hoppas att alla andra mammor där ute är lika glad som jag och min mamma! Hah.

Hur som helst så ser mitt schema för dagen ut såhär;
- Åka till Davids syster och fika där.
- Äta middag hos min mormor. (Palt, och JA det är gott)
- Se film med min kompis Nadja och hennes pojkvän. (The human centipede)

Så jag hoppas att alla (speciellt ni mammor där ute) att ha en riktigt bra morsdag!
/LVL

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg!

Gillar du musik och RnB, kolla då in min blogg!

2010-05-30 @ 18:43:31
URL: http://attityds.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: tack (: gulle du!

2010-05-30 @ 20:23:42
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är ju viktigt att fira morsdag. =)

2010-05-31 @ 02:54:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin