Godmorgon i nattmössan

Alltså idag var jag så fruktansvärt förvirrad. Jag visste knappt ut eller in och fick för mig att klockan var mycket tidigare än vad den var, det insåg jag när jag hörde att mamma slog igång en tvättmaskin. Så idag var det bara att skaffa vingar och flyga upp ur sängen.
Och vad tror ni jag inser då jag lämnat Oliver på dagis?

Jag börjar fem över tio idag..
Det blev ingen film igår, men det blir idag istället. Det tjorvade ihop sig med allt möjligt igår också så jag kunde inte riktigt blogga något mer än på morgonen tyvärr. Men idag är jag back in action (bortsett från att jag är på skolan), kan blogga före och efter skolan :)
Snart kommer det bilder från gårdagen!
/LVL

Kommentarer
Postat av: Marit

sv; tusen takk! : - )

2010-05-31 @ 10:50:57
URL: http://www.maritlangseth.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin