I fell in love with a voice

Nu blir det lunch för mig och lillkillen, han sitter och lyssnar på musik i mitt knä nu medan jag skriver och verkar inte alls så intresserad av mat. Men när jag gör i ordning den lär han väl bli galen, hah.
Hur som helst så har vi varit ute en stund nu i alla fall, lite friskluft är alltid bra, så här får ni se vad vi har gjort!
sgdfsgfdg

Här är lillen när han fick veta att vi skulle gå ut, åh visst blir man lite kär i dem där blå ögonen?

sgijdfghs

Först ville han skjuta lite fåglar, det är INTE jag som lärt honom det.. Snarare hans kära farbror o_O

dfgbshg

När han inte fick några fåglar så började han skotta grus istället.

sdgagf

MYCKET BÄTTRE att skotta grus!

afdsgfdg

Men då måste man sopa efter sig, för man kan ju inte ha grus på hela uppfarten! Haha, koncentrationsminen!

dgshgjh

Men så hittade han en myra som genast blev mycket intressant! (han vinkade och sa "hej då" åt myran när vi gick in)

Så det var vad vi gjorde ute, och man kan då inte klaga på vädret idag. Mulet men ändå ganska varmt! Härligt!
/LVL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin