Jag har inget för mig, jag kan vara din hemlighet

HEMTENTA! Känns tungt, men i alla fall skönt att ha börjat och kommit en bra bit på väg. Suttit sen jag hämtade Oliver till nu ungefär. Tycker att skolan faktiskt borde tänka på att jag har ett barn att ta hand om också, skolan är inte hela mitt liv även om den är mycket. Ätit vattenmelon också, det var ruskigt gott och tro det eller ej men det passar med kaffe till! Låter osannolikt men det är det inte!
Oliver verkar ha fått ögoninflammation på tal om bananer. Det är aldrig trevligt, men han verkar inte lida av det än så länge.. Imorgon får vi se hur det ser ut och har det blivit värre så är det Vårdcentralen på direkten, för lite salva löser nog den där inflammationen! Nu kommer i alla fall dem tre bra sakerna med dagen;

Jag har fått min bok
- Idag kom den och ska börja läsa den redan ikväll faktiskt! En bok av Dan Hörning och sen heter... *trumvirvel* SVÄRDSPEL I HADARLON. Jag är en sån nörd, hah. Det är en fantasy bok som utspelar sig i världen som kommer från ett bordsrollspel. Mycket härligt och nördigt. Kan inte bli bättre helt enkelt.
Robert
- Fick pengar av denna snälla människa idag på skolan så jag och Amanda kunde köpa varsin dricka, massor av creds till dig idag! Sen så ringde du mig och jag blev helt förvånad och glad, det är alltid trevligt med någon som ringer.. Och speciellt när man inte trott att det var just den personen! Dessutom är Robert faktiskt väldigt AWESOME för han lajvar och det är bäst.
En video - Helt enkelt så vet jag själv vilken video det är. Blev glad och kär i den, hah.

Sen så var det nog inte så mycket mer jag haft för mig ikväll. Nu blir det lite mer dator-sittande och sedan slänga sig i soffan och läsa på den nya boken (anledningen att jag inte läser i sängen är för att Oliver kanske vaknar :( Det är inte kul) /LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin