MENTAL TRÄNING

The harder that you try baby, the further you'll fall
Even with all the money in the whole wide world
Please, please, please don't pass me by.

Just like your tree, down by the water, baby I shall not move
Even after all the silly things you do
Please, please, please don't drag me down.
Jag har insett att jag ska börja skriva ner tre saker som jag tycker har varit bra med varje dag.
Så här kommer dem bra sakerna med en regnig tråkig tisdag.
Oliver som kör bil - Måste bara ta med det här som en riktigt bra sak. För det var så gulligt.
Han satt i sin morfars knä och höll händerna på ratten medan Johan körde. Så fint.
Avslappningsövningar på Alternativ Med. - Idag första lektionen så fick vi göra avslappningsövningar med mental träning. Skön start på dagen, definitivt.
Mina böcker - Har beställt en bok, vilken det är tänker jag inte skriva nu, det får bli en överraskning. Dessutom läser jag en bra bok just nu ("En vampyrs bekännelser"/"Interview with the Vampire"). Kanske har någon mer än lilla jag sett filmen? Borde i alla fall vara någon som gjort det.. En av mina favoriter utan tvekan.
Men titta! Till och med en tråkig tisdag var rätt bra.. Trots regn och rusk.
Men nu blir det nog lite mer musik och sedan lägga sig och läsa vidare ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin