Real zombies can't run

SCEN UR DAWN OF THE DEAD <- Klicka.

För det första, STOR VARNING för känsliga tittare (och för den dåliga kvalitén).
Men jag älskar zombiefilmer, jag vet inte varför egentligen. Kanske för att dem är så grisiga att man knappt klarar av att äta alla mängder godis man köpt utan att det sparas istället, eller så kanske för att zombiefilmer drar splatter till sin spets. Det tycker jag är kul. Faktiskt. Låter kanske jätte hemskt.
Men det är som.. Hela känslan av zombie som är awesome helt enkelt.

Någon som hatar sådana filmer? Eller någon som gillar det lika mycket som jag? :]'

/LVL

Kommentarer
Postat av: FEBBS

Hallå på dig du skönaböna! :)



FAN VA SKÖN DU ÄR! TACK SOM FAN(ursäkta språket..) att du kan säga sånt, uppskattar det. THANKS DUDE!!!

2010-05-29 @ 00:11:07
URL: http://febbs.se
Postat av: Althea

Kan bara hålla med om splatterdelen. Älskar verkligen splatterfilmer ^^

2010-05-29 @ 22:17:51
URL: http://rockerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin