REGN, KYLA OCH EN BLOGG.

Idag var det såklart också regn. Vill bara kräkas på det här pissvädret. Dock så gillar jag lukten efter regn, den påminner så mycket om härliga sommarkvällar då det just regnat (Jag ignorerar bara faktumet att lukten egentligen bara kommer från jord och smuts som blivit lera). Idrott idag, det var väl inte det bästa passet jag haft eftersom det var Brännboll (= ute i regnet).
Men nu blir det till att nörda lite med en hemtenta som ska vara klar till på Fredag, den är lång och extremt tråkig. Men jag lär nog fixa den med några koppar kaffe och en och annan rök-paus.

Jag vill se den här filmen som verkar vara så äcklig, The Human Centipede.
Kanske blir någon kväll då David inte jobbar, kan bli svårt att hitta en sådan dag dock.
Men Nadja och Sebbe var också sugen på att se den så vi får hoppas att det blir rätt snart i alla fall.

blehbleh

Mums på Zombiefilmer hur som helst <3

/ LVL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin