Dag 1 - The coffee is never strong enough




1. Är en nörd, en tönt eller kalla det egentligen vad du vill. Älskar allting som många skulle anse töntigt, jag kallar det bara.. Hobby.
2. Har en extrem fobi för spyor och nästan allt som har med det att göra. Har ni någonsin sett någon som ligger i fosterställning, hyperventilerar, skakar, skriker och gråter bara för att denne mår väldigt illa. Så är jag. Endast för att jag TROR att jag ska kräkas. Oftast gör jag inte det. Knappt när jag är magsjuk ens.
3. Har den bästa sonen i världen, 2,5 år och heter Oliver.
4. Kan lyssna på all musik så länge det är en bra text.
5. Älskar människor och hatar ensamhet. Jag har ett extremt socialt behov och har därför alltid människor omrking mig. Både på gott och ont.
6. Gör kreativa saker ibland, det lär ni få se om ni orkar följa bloggen sen. Har lite små projekt som jag håller på med då och då, syr kläder förhand, målar upp gamla möbler och sånt kul.
7. Min högsta dröm är att bli författare och flytta till ett slott i skottland.
8. Har sömnproblem, antingen så sover jag ingenting eller så sover jag allderles för mycket. Och jag är nästan omöjlig att väcka. Det här har jag dock fått på senare tid. Säkert stressrelaterat som all annan skit.
9. Drakar är mitt drömhusdjur. Skulle dem finnas så skulle jag ha en.
10. Är kristen med en egen twist på det hela. Eller.. Vill egentligen inte kalla mig kristen eftersom jag inte tror på Bibeln. Men jag är i alla fall övertygad om att det finns en gud.

Kommentarer
Postat av: oskis

Det är dags att jag kommer hem va. (And the bible never mentioned us, not even once.)

2011-02-12 @ 02:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin