Dag 2 - A different lover is not a sin

En person jag vill träffa just nu

Ja, var ska man börja. Hon heter Johanna och jag har pratat med henne över internet i ungefär tre-fyra år.
Det var en flört, och hon har alltid betytt väldigt mycket för mig. Hon kommer dessutom hit till kalla Norrland den 8:e mars och det känns helt otroligt. Äntligen få träffas. Går nog egentligen inte riktigt att beskriva känslan, man är både nervös och lycklig.
Men jag lovar dig Johanna, jag ska visa dig min värld.
Jag hoppas bara inte att du blir besviken.

Atomernas strålning vid en fusion
Är ingenting i jämförelse med dina strålar
Och jag som alltid älskat matte kan inte koncentrera mig.
För i alla ekvationer blir svaret du.

Jag har trott att livet var logiskt
Men det finns ingenting logiskt med dig och mig.
Som att blanda x och y
Eller räkna ut roten ur kärlek
Eller så kan vi bara addera hjärtan.

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2011-02-15 @ 15:27:28
URL: http://eldkvarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin