Dag 3 - Summertime

Min favorit årstid

Jag älskar sommaren, det är varmt ute och man slipper plugga och kan fokusera på jobb istället. Det är som en paus mitt i all kaos på något sätt. Dessutom så ser jag alltid fram emot sommaren för att jag får åka på medeltidsdagarna. Det är verkligen höjdpunkten på året, alla andra ser fram emot sin födelsedag eller julafton.. Men för mig är det medeltidsdagarna på Hägnan. Det är vila för mig, även om man är fysiskt trött så känner man sig så lycklig att det tar bort allting annat.

Jag älskar att inte behöva klä på mig tonvis med kläder för att gå ut.
Jag älskar midnattssolen.
Jag älskar lukten av sommarregn på morgonen.
Jag älskar smaken av nyplockade hallon.
Jag älskar sommaren och allt som hör till.

Jag har faktiskt suttit och sytt på en klänning till medeltidsdagarna nu i sommar och livet är snart klart. Tänkte lägga upp lite bilder så kommer det mer när jag börjar komma någonvart. Just nu lägger jag mest upp bilder för att ni ska få se färgen på tyget och sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin