Dag 7 - I wanna be a billionaire

Vad jag skulle göra om jag fick en miljon

Ännu ett extremt svårt ämne att skriva om, en miljon är mycket pengar men ändå inte så mycket.
Så det jag skulle göra är nog ganska tråkigt men; jag skulle spara.
Lägga upp en "budget", 20.000kr i månaden så länge det räckte. Det skulle lätta på en hel del som ligger på mina axlar just nu. Mina föräldrar skulle slippa betala min hyra och jag skulle inte behöva snåla för att ha råd med det jag vill ha råd med. Jag skulle helt enkelt leva lite bättre och ha en säker grund i ungefär 50 månader. Det låter fint för mig.

Men nu kommer lite roligare saker, hrhr.



Vi har matchande kläder och hade inte pratat med varandra i förväg eller något. Hon klev in genom dörren och sa att hon kände sig som mig klädmässigt. När jag såg vad hon hade på sig så blev jag typ; lol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin