When I wake up in the morning



Våran godmorgonbild till er!

Nog för att vi två varit vakna ett tag, men de flesta vaknar nog vid den här tiden eller senare en lördag.
Åt gudomlig frukost imorse, saknas bara kaffe och det är var jag tänkt koka nu.
Åt jordgubb/smultron yoghurt och två mackor med rökt salami och ost. Så gott.

Hur som helst så har jag inga planer för dagen utom att diska (man kan inte ana hur fort det blir mycket disk.. Speciellt i ett litet kök).

Tänkte faktiskt ta och lägga upp lite mer morgonbilder från mig och Oliver, hrhr.
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: GaGa

Grymmt fina bildr!! :) tror jag ska köpa dig en diskmaskin :D

2011-02-19 @ 15:27:50
Postat av: T

Så söta!

2011-02-20 @ 00:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin