Mammor är det bästa som finns.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har fullt upp.
Skola, sagt upp lägenheten, trollpack, hägnan och en massa annat som man också borde hinna med.
Så nu lyssnar jag på "Melissa Horn - Sen en tid tillbaka" och njuter av att faktiskt få ta det lugnt ett tag (nästan). För jag ska plugga lite nk jag har kvar och sen bär det iväg till tvättstugan. Dessutom har jag två visningar på lägenheten idag och är tokförkyld. Men med mycket ipren och bra musik ska det nog lösa sig.. FÖÖÖÖÖR.. Magnus kommer hem ikväll! Och dessutom har jag blivit bjuden på lite klassfest, riktigt kul faktiskt! Så det blir fullt upp idag också.. Som jag sagt hela dagen: Jag har inte tid att vara sjuk.

Jaja, här har ni bra musik att lugna era hjärtan med. Mums.

KLICKA HÄR!
Tyvärr gick den inte att bädda in. Så ni får leva med det.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin