Dag 15 - Self therapy

Någonting jag ångrar


Jag förlorade mig själv någonstans mitt bland alla höstlöv.

Jag ångrar att jag släppte taget om mig själv i höstas. Jag ångrar att jag inte tog mitt eget liv framför någon annans. För det är det som har gjort att jag är här nu, efter i skolan och aningen hopplös. Men samtidigt så vill jag tro att jag inte hade varit här idag om jag inte gjort det. För vem vet, då kanske jag aldrig börjat umgås så mycket med han är är med nu? Jag hade kanske aldrig tagit tag i min ångest? Jag hade kanske aldrig varit här.

Men även fast jag tror att något gott kommer ut ur det onda så ångrar jag, jag vill inte gå ett exra år. Jag vill bara få ta studenten som mina vänner och lyckas med någonting. Inte bara misslyckas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får aldrig tänka tankar att du är misslyckad för det är du inte kom ihåg att det är i motvind en drake flyger inte i medvind .

2011-04-13 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin