Dag 16 - Random shit

Innehållet i min väska


Helt underbar random 4chan-bild med ninetails och vulpix <3

Jag har så fruktansvärt mycket väskor, och olika saker i alla. Men det som brukar ligga i den jag använder mest är;

1. Papper - Helt allvarligt så har jag skadat mycket papper i väskan. Alltid. Jag kan rensa den flera gånger i veckan och det är ändå alltid minst 10-20 papper eller häften med MER papper. Oftast från skolan vilket kanske förklarar en del.
2. Nintendo DS + pokemon - Behöver jag säga något om det? Nörd. Helt klart.
3. Plånboken - Oftast tom (läs bankkontot).
4. Skrivblock - Innehållet i det brukar vara allt från vettiga saker som inköpslistor till kreativt kaos.
5. Mobilen - Ja, förut använde jag den inte alls. Men nu åker den alltid med!
6. Någonting att äta/dricka - Det är också lite av standarden. Jag älskar att stoppa i mig saker så oftast finns det i alla fall tuggummi.

Sen hittar jag ALLTID intressanta saker i min väska som tex. laddare, gummisnoddar, random lappar med viktiga saker på, pennor jag aldrig sett förut och ibland även leksaker mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin