Dag 22 - Mirror, mirror on the wall

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Jag vet att jag inte orkar bry mig om ordningen på dagarna i den här leken. Men jag tar vissa och använder dem iaf!



Jag vet egentligen inte vad jag ser just nu. Det är helt och hållet från dag till dag.
Ibland är jag nöjd, helt och hållet. Men ibland känns det som att man helst hade hängt något över alla speglar hela dagen.
Det här har också varit väldigt olika beroende på var jag har varit i livet. Beroende på hur mycket självkänsla jag har just den perioden. Just nu är den inte på topp, men vissa dagar så är det som sagt bättre. Men alla har vi både bra och dåliga dagar, så är det och så kommer det alltid vara.
Jag är bara glad att jag får vakna upp varje morgon och kunna se mig själv i spegeln.
Alla får inte det.
Och det är ett faktum.
Ta ingenting för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin