För alltid.

Inte min bild.. Men awesome ändå!



VARNING FÖR SPOILER SEASON 4 DR WHO!

Hur som helst. Jag dog. Såg just klart season 4. Helt sjukt. Jag skrek i typ en kvart då jag fick se Rose igen, så sjukt underbart. Men blir totalt såld på doktorn, men Rose är ju lika underbar! Sen det fina avslutet, eller början - beroende på hur man ser det - var så EPIC. Jag blir helt Dr Who-sjuk. Mums.

Hur som helst så blir det att kila till psykologen kring tre, sen hämtas Oliver av pojkarna bus (Linus och Sebastian). Så när jag kommer hem igen så är nog sötbarnet hemma. Glad mamma.
Det kanske blir så att man tar och myser framför pokémon med Oliver ikväll?

Nu blir det en cigarett och kanske lite kaffe.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin