Geeky mom.

Jag blev inspirerad att göra någonting av min blogg.. Faktiskt. För just nu känns det som att den bara existerar och inte alls är så intressant. Så jag tänker faktiskt börja skriva igen. Fersure lixom. Jag har funderat jättelänge på vad jag ska skriva om. Egentligen finns det inte så mycket intressant att skriva om som ingen redan skrivit. Men då kom jag på den underbara idén (mellan avsnitten av doctor who) att jag skulle börja skriva igen. Jag sökte upp om det fanns några bloggar om det och det jag hittade var mestadels på engelska (såklart!).

Min mamma har alltid sagt att hon hatar datorer och sådant. Och nu förstår jag henne. Faktiskt. Det kan förstöra mycket. Men jag har ju alltid älskat att sitta vid datorn, mestadels för att dela med mig av tankar och annat roligt som jag bara MÅSTE skriva ner. Eller spela.
Många har ofta sagt att jag är väldigt nördig. Jag har aldrig sett det som en nackdel utan mer som en komplimang. Så nu ska jag helt enkelt skriva om saker jag älskar. Roliga saker jag hittar. Kreativa saker jag skriver. Min son.
Hur det är att vara en nördig mamma helt enkelt. Tips. Roliga scenarion. Ja, allt.



Men peace out. För nu blir det Doctor who!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin