INFORMATION, GOTTA CATCH THEM ALL!

Idag har man varit duktig och klivit upp i tid för att gå till skolan och skriva prov. Som gick hur bra som helst!
Jag har insett att jag verkligen är ett läshuvud, pluggade bara igår och klarade det galant ändå.
Det är som att jag kan ta in sjukt mycket information och sen bara spotta ut det igen, fast på ett papper då. Det är enklare än att prata. Det har jag alltid tyckt!

Men jag hittade även en sjukt rolig bild på 4chan som fångade min nördiga sida. (Btw, varning för att gå in på sidan. Finns saker som inte är så lämpliga, hrhr)



Det tar verkligen nördigheten till en HELT NY NIVÅ. Man ska inte bara älska Pokémon. Man ska förstå dem också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin