Nattjobb och NSD intervju!



DERP!

Idag har jag vakat av efter att ha jobbat en natt, riktigt kul var det! Så mysigt att jobba med dementa människor.
Sen har jag och Oliver blivit intervjuad av NSD och ska vara i tidningen imorgon ang. morsdag som är på söndag. Efter det har jag fortsatt städa och verkligen skrubbat ur kylskåpet och hela köket (som för övrigt är väldigt litet).

Men nu är det dags att fylla både kyl, frys och skafferi! För lönen kom idag och då passar man på att storhandla. Ska inte bara handla mat faktiskt, utan drar iväg på Dollar Store efteråt och köper lite tvål och sånt som man faktiskt också behöver.

Det var allt för stunden, kände att jag behövde blogga lite. Har inte bloggat på någon dag!
Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin