Skitig och glad.



Såhär ser man ut efter en eftermiddag i skogen. Hrhrhr. Ser riktigt sliten och skitig ut! Men nöjd måste jag säga att jag är. Faktiskt.
Magnus har varit hemma i helgen, hur mysigt som helst och känner mig mycket gladare efter det. Men han åkte idag klockan två. Usch. Lite jobbigt såklart, men han är tillbaka på en och en halv vecka!

Hur som helst så har jag införskaffat ett par tunnlar till mina töjningar i öronen, så här kommer en suddig bild på dem! (16 mm för dem som undrar!)



Ikväll blir det i alla fall att se The Waters Of Mars, en doctor who film från 2009, tillsammans med Linus!
Så det ska bli avkopplande faktiskt, och lite nördigt. Känns som att jag behöver det ikväll.

Ciao! (Kanske lägger upp en bild senare på en ny tröja jag fått av min söta mamma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin