Tårtor och föreläsning.

Sitter hos föräldrarna och ska bli bjuden på middag. Snart kommer finaste Oliver hit och vi åker nog hemmåt lite senare efte maten. Men jag hittade en sjukt snygg tårta som Su-Yin har lagt upp på sin blogg! Helt sjukt duktig tjej!



Man blir helt sugen på att lära sig baka tårtor.. Men jag vet hur dåligt tålamod jag har så det är nog ingenting för mig.

Dock så ska jag nog hålla i en föreläsning för niorna på Brönjaskolan nästa fredag. Ska bli otroligt kul, är alltid lika spännande! HBT är ett väldigt känsligt ämne i den åldern och därför blir det bara ännu roligare. Kolla in deras fördomar.

Men ciao, nu kommer Oliver inrusandes! Alltså är det dags för mys-och-mat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin